مشاوره کنکور ارشد کامپیوتر

برگزاری مشاوره کنکور ارشد کامپیوتر تک جلسه‌ای، هفتگی، دوهفته یکبار و ماهانه رشته مهندسی کامپیوتر، مهندسی فناوری اطلاعات و علوم کامپیوتر ویژه کنکور ارشد کام‍‍پیوتر و کنکور دکتری کامپیوتر ورودی 1404 در دروس زبان عمومی و تخصصی، سیستم عامل، پایگاه داده، شبکه‌های کامپیوتری، مهندسی نرم‌افزار، ریاضیات گسسته، ساختمان داده، طراحی الگوریتم، هوش مصنوعی، مدار منطقی، معماری کامپیوتر، نظریه زبان‌ها و ماشین‌ها، الکترونیک دیجیتال، سیگنال و سیستم، ریاضی عمومی، آمار و احتمال، اصول و مبانی مدیریت، مبانی علوم ریاضی، مبانی ماتریس‌ها و جبرخطی، مبانی آنالیز ریاضی، مبانی آنالیز عددی، مبانی احتمال، مبانی نظریه محاسبه، مبانی منطق و نظریه مجموعه‌ها.

کار ما ایجاد تغییر است، باید با مخاطبین و دانشجویان خود چنان کار کنیم که بعد از آشنایی با ما بهتر از قبل باشند.

توجه: بهترین کتاب ، بهترین کلاس و بهترین فیلم آموزشی کنکور کامپیوتر از نگاه دانشجویان و مصاحبه رتبه های برتر کنکور ارشد کامپیوتر و فناوری اطلاعات کتاب ، کلاس و فیلم آموزشی موسسه بابان است.

توجه: مهلت استفاده از طرح تخفیف زمانی موسسه بابان ویژه فروردین ماه 1403 به صورت زیر است:

روز
ساعت
دقیقه
ثانیه

مشاوره استاد خلیلی فر

مشاوره کنکور کامپیوتر (تک جلسه ای)
۲۰۰,۰۰۰ تومان
مشاوره کنکور کامپیوتر (هفتگی)
۲,۴۰۰,۰۰۰ تومان
مشاوره کنکور کامپیوتر (انتخاب رشته )
۵۰۰,۰۰۰ تومان
مشاوره کنکور رشته کامپیوتر (دو هفته یکبار)
۱,۲۰۰,۰۰۰ تومان
مشاوره کنکور مهندسی کامپیوتر (ماهانه)
۶۰۰,۰۰۰ تومان

توجه: برای شنیدن دیدگاه دانشجویان عزیز و مصاحبه رتبه‌های برتر کنکور ارشد کامپیوتر خانواده صمیمی بابان در قسمت نظرات مشاوره به صورت صوتی روی دکمه پلی کلیک کنید.

مشاوره حضوری و تلفنی رتبه‌های برتر کنکور کامپیوتر با استاد خلیلی‌فر

مشاوره ویدویی کنکور کامپیوتر

در اين بخش به تمامی سوالات متداولی که در زمينه مشاوره و برنامه‌ریزی برای دانشجويان رشته مهندسی کامپيوتر و مهندسی فناوري اطلاعات وجود دارد بطور کامل و بصورت ویدویی پاسخ می‌دهیم.

مشاوره صوتی کنکور کامپیوتر

در اين بخش به تمامی سوالات متداولی که در زمينه مشاوره و برنامه‌ریزی برای دانشجويان رشته مهندسی کامپيوتر و مهندسی فناوري اطلاعات وجود دارد بطور کامل و بصورت صوتی پاسخ می‌دهیم.

مشاوره کنکور ارشد کامپیوتر

مشاوره کنکور ارشد کامپیوتر در موسسه بابان آکادمی به صورت تخصصی در مقاطع کنکور ارشد کامپیوتر، کنکور ارشد آی تی و کنکور دکتری کامپیوتر با بیش از 20 سال تجربه استاد خلیلی فر به صورت حضوری و تلفنی برگزار می‌شود. که نتیجه آن 100 درصدی‌های متعدد، ساخت رتبه‌های 1 تا 10 و قبولی در دانشگاه‌های برتر کشور یعنی صنعتی شریف، تهران، صنعتی امیرکبیر، علم و صنعت، شهید بهشتی، تربیت مدرس، صنعتی خواجه نصیر الدین طوسی، صنعتی اصفهان، فردوسی مشهد و شیراز بوده است.

مشاور کنکور ارشد در حوزه کامپیوتر به عنوان یک راهنمای قوی و مفید برای داوطلبان است. در ادامه چند دلیل برای نیاز به مشاور کنکور ارشد کامپیوتر را بررسی می کنیم:

 راهنمایی در انتخاب رشته: یک مشاور کارشناسی ارشد کمک می کند تا بهترین رشته در زمینه کامپیوتر را بر اساس علایق، توانمندی ها و هدف شخصی شما شناسایی کنید.

معرفی و ثبت نام در دانشگاه ها: یک مشاورکنکور ارشد با داشتن اطلاعات کامل درباره دانشگاه ها، رشته ها و شرایط پذیرش، شما را در انتخاب دانشگاه های معتبر و ثبت نام موفق در آنها راهنمایی می کند.

برنامه ریزی و استراتژی مطالعه: مشاور کنکور ارشد می تواند برنامه ریزی مطالعه شما را بر اساس سرفصل های آزمون و زمان موجود، بهبود دهد و راهنمایی های لازم را برای تثبیت و گسترش مفاهیم کلیدی ارائه کند.

ارائه منابع و مواد آموزشی: مشاورکنکور ارشد می تواند به شما کتاب ها، جزوات و منابع مفیدی را پیشنهاد دهد تا به صورت بهینه در مطالعه و آمادگی برای آزمون کنکور ارشد کامپیوتر پیش بروید.

رفع ترس و استرس: مشاورکنکور ارشد کامپیوتر می تواند با تجربه و دانش خود شما را در مدیریت استرس و ترس‌های مرتبط با آزمون، اعتماد به نفس بیشتری بدهد. او می تواند به شما روش ها و راهکارهایی را یاد بدهد تا با موفقیت با این فشارها روبرو شوید.

همچنین، مشاور کنکور ارشد می تواند در مشاوره و راهنمایی برای حل مسائل و سوالات پیچیده کنکور کمک کند. او می تواند با توجه به تجربه خود، به شما راهکارهایی را برای حل مسائل مختلف ارائه دهد و در افزایش توانایی شما در مواجهه با سوالات سخت آزمون کمک کند.

همچنین، مشاور کنکور ارشد با تحلیل شناختی از قواعد و الگوهای آزمون کنکور ارشد کامپیوتر، می تواند به شما راهنمایی هایی برای بهبود عملکرد و بهینه سازی زمان آزمون ارائه دهد. او می تواند به شما نکات و راهکارهایی را یاد بدهد تا بهترین نتیجه را در زمان محدود ممکن بدست آورید.

در نهایت، مشاور کنکور ارشد کامپیوتر با تخصص و اطلاعات تخصصی خود، می تواند مسیر شما را در رسیدن به هدفتان یعنی پذیرش در دانشگاه مورد نظر و تحصیل در رشته دلخواهتان همراهی کند. او نقش یک منبع انگیزه و راهبر باشد که شما را در تلاش برای رسیدن به اهدافتان به سمت موفقیت هدایت می کند.

نقد و بررسی

2,516 پاسخ

  1. سلام وقتتون بخیر باشه
    ببخشید برای قبولی یکی از دانشگاه های شهر تهران در گرایش هوش مصنوعی، مثلا دانشگاه های خواجه نصیر یا تربیت مدرس یا بهشتی و علم و صنعت، در بدترین حالت چه رتبه ای لازم دارن؟
    و همچنین چه رتبه ای در ازمون های آزمایشی مدرسان شریف کسب بشه که قبولی در دانشگاه هایی ک ذکر کردم رو تضمین میکنه؟

    1. سلام وقت بخیر
      کنکور 1402 رتبه 218 هوش مصنوعی دانشگاه خواجه نصیر قبول شده و نیاز به 25 تست از 70 تست تخصصی دارد. رتبه های آزمون مدرسان شریف امسال شبیه کنکور 1403 میشه چون حدود 1000 نفر داوطلب جدی شرکت کرده.
      موفق و پیروز باشید

  2. سلام استاد روزتون بخیر.
    من برای قبولی پردیس امیرکبیر با چند تا تست از دروس سیستم عامل، پایگاه داده، منطقی و معماری می تونم قبول بشم ؟ آیا شانس قبولی دارم ؟
    یا پردیس علم و صنعت یا بهشتی در صورتی که امیرکبیر نشد؟
    آیا در صورت قبولی میتونم انصراف بدم ؟ و مجدد روزانه امتحان بدم ادامه درسم در همان دانشگاه روزانه پیش ببرم ؟
    ممنون میشم پاسخ بدین….استرس زیادی دارم… در این 20 روز مانده به کنکور چیکار میتونم بکنم؟

    1. سلام وقت بخیر

      برای قبولی دانشگاه صنعتی امیرکبیر پردیس خدگردان فقط و فقط مطالعه کامل 3 درس تخصصی امن پایگاه داده ، مدار منطقی و سیستم عامل درس کافی هست. و فقط کافیه به حدود حداقل 10 تست پاسخ درست بدید تا رتبه زیر 1500 سهمیه آزاد رو کسب کنید. در ادامه کارنامه قبولی نرم افزار دانشگاه علم و صنعت پردیس خودگردان سهمیه آزاد براتون قرار گرفته است:

       کارنامه قبولی نرم افزار دانشگاه علم و صنعت پردیس خودگردان

      در صورت قبولی و بعد انصراف هرجایی مجدد میتونید کنکور شرکت کنید حتی اگر روزانه قبول بشید دیگه محرومیت ندارد.

      موفق و پیروز باشید.

  3. سلام استاد خوب هستین سال نوتون مبارک ان شاالله سال خیلی خوبی داشته باشین ????????????

    ببخشید استاد واسه تایم مشاوره من از طریق سایت ک بهم گفته بودین درخواست بدم
    رفتم تو سایتتون پارسال اسفند و بهمن اینطورا بود
    ولی موفق نشدم ک سایتی نوبت بگیرم
    بنده خدا خانم پشتیبان هم راهنمایی کرد ولی من نتونستم
    واقعا نیاز با مشاوره دارم
    ب جز سایت راهه دیگه ای هم هست ک نوبت بگیریم؟

    1. سلام وقت بخیر سال نو شما هم مبارک
      تیم پشتیبانی موسسه بابان در تلگرام پیام دهید به روش دیگر رزرو بفرمایید.

      baban_support@

  4. سلام استاد وقتتون بخیر
    استاد ببخشید من دانشجو ارشد کامپیوتر هستم
    می‌خوام از الان شروع کنم برای استخدامی ۱۵ام اردیبهشت بخونم
    منابعمونم
    ساختمان و طراحی و پایگاه و سیستم عامل هست

    امکانش هست وقت مشاوره بگیرم ازتون در این زمان کوتاه یک برنامه بدین به من که من درصد قبولیم بره بالا ؟؟

    بی نهایت ممنونم

    1. سلام وقت بخیر
      بله میتونید از بخش مشاوره سایت رزرو نمایید بعد جهت تعیین نوبت با دفتر بابان یا تیم پشتیبانی در ارتباط باشید.

  5. سلام استاد
    وقتتون بخیر سال نو مبارک
    یه سوال داشتم برای انتخاب رشته ارشد. کدوم گرایش بهتره؟ میگن تا ده سال آینده با اومدن چت جی بی تی نیازی به برنامه نویس نیس نمی دونم تا چه حد این حرف درسته با این وجود شما چه گرایشی رو پیشنهاد میدین منظورم فقط از جهت اینده شغلی میگم

    1. سلام وقت بخیر
      ابزار chatgpt میتونه به تولید قطعات کد کمک کنید اما در نهایت معماری و منطق برنامه نیاز به انسان دارد، این ابزارها همواره به یک انسان متخصص نیاز دارن، اگر قصد ماندن در ایران دارید گرایش نرم افزار بخوانید اگر قصد اپلای دارید گرایش هوش مصنوعی بخوانید.

  6. سلام وقت بخیر
    سال نو مبارک من میخوام برای ارشد مهندسی مکانیک آزمون بدم. کلاس های آفلاین ریاضی عمومی رو خریداری کردم و سوالی که داشتم ریاضی عمومی جزوه داره؟
    و این درس برای رشته های مهندسی هم کاربرد داره یا خیر؟

    1. سلام وقت بخیر
      سال نو شما هم مبارک، بله کلاس ریاضی عمومی استاد گیلک جزوه pdf کامل دارد، جهت عضویت در کانال اختصاصی کلاس، به تیم پشتیبانی بابان در تلگرام پیام دهید.

  7. سلام روز خوش من تازه ترم یک مهندسی کامپیوترم این که زدید کنکور ارشد کامپیوتر یعنی از کارشناسی به ارشد یا از ارشد به دکترا یعنی این ویدیو های اموزشی برای کدوم مقطع قابل استفاده است ؟

    1. سلام وقت بخیر
      فیلم ها ویژه هر دو مقطع کنکور کارشناسی ارشد و دکتری است، در توضیحات هر محصول، مقطع مربوطه ذکر شده است.

  8. سلام وقت بخیر
    سر فصل های ریاضی 1و2 با ریاضیات مهندسی تفاوت داره یا نه ؟

    1. سلام وقت بخیر
      بله سر فصل های ریاضی عمومی و ریاضی مهندسی کاملا متفاوت هستن و مباحث مختلف مورد بررسی قرار گرفته است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نه + سیزده =