موسسه بابان آکادمی

آزمون های آزمایشی کنکور ارشد کامپیوتر 1404

برگزاری آزمون آزمایشی کنکور ارشد کامپیوتر رشته مهندسی کامپیوتر و مهندسی فناوری اطلاعات ویژه کنکور ارشد کام‍‍پیوتر و دکتری ورودی 1404 در دروس زبان عمومی و تخصصی، سیستم عامل، پایگاه داده، شبکه‌های کامپیوتری، مهندسی نرم‌افزار، ریاضیات گسسته، ساختمان داده، طراحی الگوریتم، هوش مصنوعی، مدار منطقی، معماری کامپیوتر، نظریه زبان‌ها و ماشین‌ها، الکترونیک دیجیتال، سیگنال و سیستم، ریاضی عمومی، آمار و احتمال، اصول و مبانی مدیریت، مبانی علوم ریاضی، مبانی ماتریس‌ها و جبرخطی، مبانی آنالیز ریاضی، مبانی آنالیز عددی، مبانی احتمال، مبانی نظریه محاسبه، مبانی منطق و نظریه مجموعه‌ها

توجه: بهترین کتاب ، بهترین کلاس و بهترین فیلم آموزشی کنکور کامپیوتر از نگاه دانشجویان و مصاحبه رتبه های برتر کنکور ارشد کامپیوتر و فناوری اطلاعات کتاب ، کلاس و فیلم آموزشی موسسه بابان است.

توجه: مهلت استفاده از طرح تخفیف زمانی موسسه بابان ویژه اردیبهشت ماه 1403 به صورت زیر است:

روز
ساعت
دقیقه
ثانیه

آزمون آزمایشی مدرسان شریف

آزمون های آزمایشی مدرسان شریف (10 مرحله)

مدرسان شریف در برگزاری آزمون های آزمایشی کنکور ارشد کامپیوتر بر خلاف سایر موسسات، آزمون های آزمایشی خود را در کلیه مقاطع بصورت حضوری و کاملاً شبیه سازی شده با کنکور اصلی سازمان سنجش بصورت همزمان در تهران و بیش از 120 نمایندگی فعال در سراسر کشور با بالاترین و قوی ترین جامعه آماری ممکن برگزار می کند. متأسفانه طی سالهای گذشته برخی موسسات بدلیل جامعه آماری پایین و ضعیف و عدم داشتن نمایندگی فعال در سراسر کشور، صرفاً اقدام به برگزاری آزمون آنلاین آن هم به روش کاملاً غیر استاندارد کرده اند که بدیهی است آزمون بصورت آنلاین و شرکت در آن در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری بدلیل عدم رعایت ضوابط استاندارد اصلاً ارزشی ندارد و صرفاً ضمن تلف کردن وقت و هزینه، می تواند به قیمت بازی با سرنوشت تحصیلی یک شخص تمام شود. بنابراین توصیه اکید می‌شود آزمون های آزمایشی کنکور ارشد کامپیوتر را به صورت حضوری شرکت کنید.

عنوان آزمون: آزمون های آزمایشی مدرسان شریف

مقطع: کارشناسی ارشد رشته مهندسی کامپیوتر و مهندسی فناوری اطلاعات

برگزار کننده: موسسه مدرسان شریف

سال: ویژه کنکور 1403

توجه: جهت دریافت کد تخفیف شرکت در آزمون‌های آزمایشی موسسه مدرسان شریف به تیم پشتیبانی بابان در در تلگرام به آدرس baban_support@ پیام دهید. و یا با دفتر موسسه تماس بگیرید.

زمان برگزاری آزمون های آزمایشی کارشناسی ارشد 1403
شماره آزمونتاریخ آزمونزمان برگزاری
آزمون مرحله اول (25 درصد اول)1402/08/05روز جمعه راس ساعت 08:30 صبح
آزمون مرحله دوم (25 درصد دوم)1402/08/19روز جمعه راس ساعت 08:30 صبح
آزمون مرحله سوم (50 درصد اول)1402/09/03روز جمعه راس ساعت 08:30 صبح
آزمون مرحله چهارم (25 درصد سوم)1402/09/17روز جمعه راس ساعت 08:30 صبح
آزمون مرحله پنجم (25 درصد چهارم)1402/10/01روز جمعه راس ساعت 08:30 صبح
آزمون مرحله ششم (50 درصد دوم)1402/10/15روز جمعه راس ساعت 08:30 صبح
آزمون مرحله هفتم (جامع اول، شبیه سازی آزمون اصلی)1402/10/29روز جمعه راس ساعت 08:30 صبح
آزمون مرحله هشتم (جامع دوم، شبیه سازی آزمون اصلی)1402/11/13روز جمعه راس ساعت 08:30 صبح
آزمون مرحله نهم (جامع سوم، شبیه سازی آزمون اصلی)1402/11/20روز جمعه راس ساعت 08:30 صبح
آزمون مرحله دهم (جامع چهارم، شبیه سازی آزمون اصلی)1402/11/27روز جمعه راس ساعت 08:30 صبح

 

آزمون های آزمایشی مدرسان شریف و آزمون های آزمایشی کنکور ارشد کامپیوتر جهت آمادگی هرچه بهتر داوطلبان و برای ارزشیابی 100درصدی محتوای کنکور کارشناسی ارشد برگزار می‌گردد تا داوطلبان آخرین ارزیابی‌ها را از خود بعمل آورده و به نقاط ضعف خود آگاه شوند تا در جمع­‌بندی نهایی دروس نسبت به رفع آن­ها اقدام نمایند همچنین سعی شده است تا شرایط برگزاری و نیز سؤالات آزمون های آزمایشی کنکور ارشد کامپیوتر کاملا شبیه آزمون کارشناسی ارشد باشد تا داوطلبان با آمادگی حداکثری در کنکور شرکت نمایند.

 

modaresanesharif

 

در تمام مراحل درس خواندن برای برنامه ریزی کنکور ارشد کامپوتر، ساعاتی را برنامه‌ریزی می‌کنید تا با تمرکز زیاد، یک مبحث از یک درس را بخوانید. این در حالی است که شما برای کنکور چند ساعت پشت سر هم بدون هیچ استراحتی باید از عهده زدن تست‌های تمام دروس رشته خودتان بر بیایید. موفقیت در کنکور علاوه بر تسلط علمی بر دروس، نیازمند یک فاکتور بسیار مهم به نام مهارت کنکور دادن است. و لازمه آن شرکت در آزمون های آزمایشی کنکور ارشد کامپیوتر به صورت حضوری است. شاید خیلی‌ها رو دیده باشید که می‌گویند من درس را بلد هستم اما نمی‌توانم کنکور را خوب بدهم یا برعکس، این که شخصی اصلا درسش خوب نبوده است اما بلد است چطوری کنکور بدهد.

 

آزمون های آزمایشی کنکور ارشد کامپیوتر

برای آمادگی در کنکور باید داخل برنامه‌های تان زدن آزمون‌های جامع و شرکت در آزمون های آزمایشی کنکور ارشد کامپیوتر به صورت حضوری را داشته باشید. شما برای اینکه بتوانید در کنکور موفق شوید نیاز دارید درست شبیه کنکور اصلی، ساعاتی را پشت سرهم، به زدن تست‌های کلیه دروس بپردازید. حالا چه عواملی ممکن است باعث بشود نتوانید موفق شوید؟ این که مطالب یادتان نیاید، این که از استرس همه چیز را به اصطلاح قاطی کنید، این که زمان را از دست بدهید و سرعت لازم برای موفقیت در کنکور را نداشته باشید، این که شرایط محیطی سرجلسه به نفع شما نباشد، مثلا زیادی سرد باشد یا در محل گذر نشسته باشید یا مراقبین با هم حرف بزنند یا اینکه شماره تستی که می‌زنید باشماره تستی که وارد می‌کنید مطابقت نداشته باشد. شما وقتی می‌توانید از عهده کنکور اصلی بر بیایید که در آزمونی شبیه آن و در رقابت با سایر رقبا قرار بگیرید و بعد از آزمون ببینید در چه مختصاتی نسبت به کنکور و سایرین قرار دارید. اینکه برخی دانشجویان می‌گویند آزمون‌های آزمایشی می‌تواند استرس آور باشد خیلی باور درستی نیست. و بعد به همین بهانه در آزمون‌های آزمایشی شرکت نکنید و بدون اینکه بدانید چقدر با سایر داوطلبین فاصله دارید، برای خودتان درس بخوانید و در نهایت بدون مقدمه سر جلسه اصلی کنکور حاضر شوید یک اشتباه مهلک محسوب می‌شود. نمونه‌هایش در زندگی روزمره فراوان است. مثلا بازی فوتبال، وقتی اعضای تیم ملی برای یک تورنمنت خاص انتخاب می‌شوند، برای افزایش توانایی‌هایشان علاوه بر تمرین‌های شبانه‌روزی که جزء وظایف اولیه است (شبیه درس خواندن) باید یک سری مسابقات تدارکاتی شرکت کنند و اتفاقا جالبه بدونید، مربی اعضای نهایی تیم را بر اساس مسابقات تدارکاتی انتخاب می‌کند. پس خیلی مهمه که شما در بازی‌های تدارکاتی عالی باشید، چون در این صورت است که می‌توانید خودتان را با اعتماد به نفس بالا برای کنکور آماده کنید. حالا اگر در آزمون‌های آزمایشی نتیجه خوبی نگرفتید چطور؟ آیا اصلا مهم است؟ در این حد که به هم بریزید مهم نیست. اما در این حد که بدانید پس مسیرتان اشتباه بوده یا دانش علمی و مهارت‌های شخصی شما فعلا کفایت نمی‌کند و باید روی آنها کار کنید مهم است. برای مثال دقت، سرعت عمل، تمرکز، کنترل استرس، مدیریت بحران، زمان‌بندی، دسترسی به تمام ابعاد کتابخانه ذهنی و حافظه‌تان در آن ساعت خاص، خود صبح بودن کنکور و هزاران فاکتور دیگری که طی زمان و در آزمون‌های آزمایشی و با سعی و خطا برای شخص شما به دست می‌آید.

اگر به واسطه همچنین دلایلی در آزمون های آزمایشی کنکور ارشد کامپیوتر شرکت نکنید، درست مثل این می‌ماند که برای حل مسئله، صورت مسئله را پاک کرده باشید. به قول یکی از رتبه برترها، اگر شما نتوانید استرس و هیجان یک کنکور آزمایشی را تحمل کنید، چطور می‌خواهید از عهده کنکور اصلی بر بیایید. باید تمرین کنید و با جون و دل برای نقاط قوت و ضعف‌تون وقت بگذارید. تلاش مستمر تمام مسائل را درست می‌کند. باید بخواهید و با انرژی مثبت و پیگیرانه، در این راه استمرار داشته باشید، تک تک نکات این قسمت را به دقت بخوانید و برایش وقت بگذارید. که جهت تقویت مهارت آزمون دادن باید در آزمون های آزمایشی کنکور ارشد کامپیوتر به صورت حضوری شرکت کنید.

9 فایده شرکت در آزمون های آزمایشی کنکور ارشد کامپیوتر 
  1. رسیدن به ترتیب ایده‌آل دروس بر اساس نقاط ضعف و قوت خودتان
  2. تعیین زمان لازم برای هر تست و هر درس و تثبیت زمان مشخص برای شروع هر درس و افزایش اعتماد به نفس در جهت مدیریت کنکور
  3. تمرین مواجه شدن طی چند ساعت پشت سر هم با تمام دروس
  4. شناسایی نقاط قوت و ضعف علمی
  5. یادگیری نکات ناب در دروس با توجه به تحلیل آزمون و بررسی تست‌های غلط و نزده
  6. تمرین مدیریت بحران شرایط قبل، حین و بعد از جلسه آزمون که لازمه آن شرکت در آزمون های آزمایشی کنکور ارشد کامپیوتر به صورت حضوری است.
  7. تمرین حس چسبندگی و رها نکردن تا لحظه آخر 
  8. که لازمه آن شرکت در آزمون های آزمایشی کنکور ارشد کامپیوتر به صورت حضوری است.
  9. افزایش حوصله سر جلسه نشستن، خیلی‌ها این حوصله را باید تمرین کنن 
  10. که لازمه آن شرکت در آزمون های آزمایشی کنکور ارشد کامپیوتر به صورت حضوری است.
  11. تمرین مواجه شدن با کنکور در صبح که لازمه آن شرکت در آزمون های آزمایشی کنکور ارشد کامپیوتر به صورت حضوری است.