مشاوره کنکور ارشد کامپیوتر

برگزاری مشاوره کنکور ارشد کامپیوتر تک جلسه‌ای، هفتگی، دوهفته یکبار و ماهانه رشته مهندسی کامپیوتر، مهندسی فناوری اطلاعات و علوم کامپیوتر ویژه کنکور ارشد کام‍‍پیوتر و کنکور دکتری کامپیوتر ورودی 1404 در دروس زبان عمومی و تخصصی، سیستم عامل، پایگاه داده، شبکه‌های کامپیوتری، مهندسی نرم‌افزار، ریاضیات گسسته، ساختمان داده، طراحی الگوریتم، هوش مصنوعی، مدار منطقی، معماری کامپیوتر، نظریه زبان‌ها و ماشین‌ها، الکترونیک دیجیتال، سیگنال و سیستم، ریاضی عمومی، آمار و احتمال، اصول و مبانی مدیریت، مبانی علوم ریاضی، مبانی ماتریس‌ها و جبرخطی، مبانی آنالیز ریاضی، مبانی آنالیز عددی، مبانی احتمال، مبانی نظریه محاسبه، مبانی منطق و نظریه مجموعه‌ها.

کار ما ایجاد تغییر است، باید با مخاطبین و دانشجویان خود چنان کار کنیم که بعد از آشنایی با ما بهتر از قبل باشند.

توجه: بهترین کتاب ، بهترین کلاس و بهترین فیلم آموزشی کنکور کامپیوتر از نگاه دانشجویان و مصاحبه رتبه های برتر کنکور ارشد کامپیوتر و فناوری اطلاعات کتاب ، کلاس و فیلم آموزشی موسسه بابان است.

توجه: مهلت استفاده از طرح تخفیف زمانی موسسه بابان ویژه فروردین ماه 1403 به صورت زیر است:

روز
ساعت
دقیقه
ثانیه

مشاوره استاد خلیلی فر

مشاوره کنکور کامپیوتر (تک جلسه ای)
۲۰۰,۰۰۰ تومان
مشاوره کنکور کامپیوتر (هفتگی)
۲,۴۰۰,۰۰۰ تومان
مشاوره کنکور کامپیوتر (انتخاب رشته )
۵۰۰,۰۰۰ تومان
مشاوره کنکور رشته کامپیوتر (دو هفته یکبار)
۱,۲۰۰,۰۰۰ تومان
مشاوره کنکور مهندسی کامپیوتر (ماهانه)
۶۰۰,۰۰۰ تومان

توجه: برای شنیدن دیدگاه دانشجویان عزیز و مصاحبه رتبه‌های برتر کنکور ارشد کامپیوتر خانواده صمیمی بابان در قسمت نظرات مشاوره به صورت صوتی روی دکمه پلی کلیک کنید.

مشاوره حضوری و تلفنی رتبه‌های برتر کنکور کامپیوتر با استاد خلیلی‌فر

مشاوره ویدویی کنکور کامپیوتر

در اين بخش به تمامی سوالات متداولی که در زمينه مشاوره و برنامه‌ریزی برای دانشجويان رشته مهندسی کامپيوتر و مهندسی فناوري اطلاعات وجود دارد بطور کامل و بصورت ویدویی پاسخ می‌دهیم.

مشاوره صوتی کنکور کامپیوتر

در اين بخش به تمامی سوالات متداولی که در زمينه مشاوره و برنامه‌ریزی برای دانشجويان رشته مهندسی کامپيوتر و مهندسی فناوري اطلاعات وجود دارد بطور کامل و بصورت صوتی پاسخ می‌دهیم.

مشاوره کنکور ارشد کامپیوتر

مشاوره کنکور ارشد کامپیوتر در موسسه بابان آکادمی به صورت تخصصی در مقاطع کنکور ارشد کامپیوتر، کنکور ارشد آی تی و کنکور دکتری کامپیوتر با بیش از 20 سال تجربه استاد خلیلی فر به صورت حضوری و تلفنی برگزار می‌شود. که نتیجه آن 100 درصدی‌های متعدد، ساخت رتبه‌های 1 تا 10 و قبولی در دانشگاه‌های برتر کشور یعنی صنعتی شریف، تهران، صنعتی امیرکبیر، علم و صنعت، شهید بهشتی، تربیت مدرس، صنعتی خواجه نصیر الدین طوسی، صنعتی اصفهان، فردوسی مشهد و شیراز بوده است.

مشاور کنکور ارشد در حوزه کامپیوتر به عنوان یک راهنمای قوی و مفید برای داوطلبان است. در ادامه چند دلیل برای نیاز به مشاور کنکور ارشد کامپیوتر را بررسی می کنیم:

 راهنمایی در انتخاب رشته: یک مشاور کارشناسی ارشد کمک می کند تا بهترین رشته در زمینه کامپیوتر را بر اساس علایق، توانمندی ها و هدف شخصی شما شناسایی کنید.

معرفی و ثبت نام در دانشگاه ها: یک مشاورکنکور ارشد با داشتن اطلاعات کامل درباره دانشگاه ها، رشته ها و شرایط پذیرش، شما را در انتخاب دانشگاه های معتبر و ثبت نام موفق در آنها راهنمایی می کند.

برنامه ریزی و استراتژی مطالعه: مشاور کنکور ارشد می تواند برنامه ریزی مطالعه شما را بر اساس سرفصل های آزمون و زمان موجود، بهبود دهد و راهنمایی های لازم را برای تثبیت و گسترش مفاهیم کلیدی ارائه کند.

ارائه منابع و مواد آموزشی: مشاورکنکور ارشد می تواند به شما کتاب ها، جزوات و منابع مفیدی را پیشنهاد دهد تا به صورت بهینه در مطالعه و آمادگی برای آزمون کنکور ارشد کامپیوتر پیش بروید.

رفع ترس و استرس: مشاورکنکور ارشد کامپیوتر می تواند با تجربه و دانش خود شما را در مدیریت استرس و ترس‌های مرتبط با آزمون، اعتماد به نفس بیشتری بدهد. او می تواند به شما روش ها و راهکارهایی را یاد بدهد تا با موفقیت با این فشارها روبرو شوید.

همچنین، مشاور کنکور ارشد می تواند در مشاوره و راهنمایی برای حل مسائل و سوالات پیچیده کنکور کمک کند. او می تواند با توجه به تجربه خود، به شما راهکارهایی را برای حل مسائل مختلف ارائه دهد و در افزایش توانایی شما در مواجهه با سوالات سخت آزمون کمک کند.

همچنین، مشاور کنکور ارشد با تحلیل شناختی از قواعد و الگوهای آزمون کنکور ارشد کامپیوتر، می تواند به شما راهنمایی هایی برای بهبود عملکرد و بهینه سازی زمان آزمون ارائه دهد. او می تواند به شما نکات و راهکارهایی را یاد بدهد تا بهترین نتیجه را در زمان محدود ممکن بدست آورید.

در نهایت، مشاور کنکور ارشد کامپیوتر با تخصص و اطلاعات تخصصی خود، می تواند مسیر شما را در رسیدن به هدفتان یعنی پذیرش در دانشگاه مورد نظر و تحصیل در رشته دلخواهتان همراهی کند. او نقش یک منبع انگیزه و راهبر باشد که شما را در تلاش برای رسیدن به اهدافتان به سمت موفقیت هدایت می کند.

نقد و بررسی

2,516 پاسخ

  1. سلام
    استاد کاش دروس رشته های دیگه هم داشتید مثلا gmath
    موسسه یا شخصی رو واسه mba میتونین معرفی کنین؟ ممنون میشم

    1. سلام، استعداد تحصیلی استاد گیلک در شیراز تدریس می کنن

      1. يعني كلاس آنلاين ندارن؟
        شما واسه مقطع دكترا كلاس استعداد تحصيلي نميذارين كه منم بتونم شركت كنم؟

        1. سلام
          کلاس استعداد تحصیلی دکتر گیلک سال آینده برگزار می شود، امسال فرصت ندارن

  2. سلام استاد خليلي فر
    من ارشد نرم افزار دارم . فيلم هاي أموزشي شما رو كه بصورت رايگان تو اينترنت گذاشتيد ديدم و هر ٤ دروس مهندسي نرم افزار و سيستم عامل ،پايگاه داده ,شبكه را إز شما تهيه كردم چون ارزشش را داشت و خواستم تشكر كنم بابت خلق أيده هاي خوبتان واقعا عالي هستيد حقيقتا من تازه با اعتماد بنفس مي تونم بگم مدرك ارشد نرم افزار دارم سپاس إز شما كه با عشق و انرژي تمام به بهترين شكل تدريس كردين ?????????

    1. سلام و درود دارم خدمت شما، شخصیتی فرزانه و شایسته، که موفقیت برازنده شماست، سراسر زندگی من با این جمله و درک این جملات حرکت کرد، که به شما که بهترین هستید، تقدیم می کنم:

      هر بار که با غیر ممکنی رو به رو می‌شوم! نیرویی از درون، یک ایمان راستین به من می‌گوید:
      قرار نیست این را نیز دست تنها انجام دهی! این یکی را نیز بر عهده‌ی خداوند بگذار!!!
      و نیروی اراده‌ات را بر مداومت بر این خواسته به کار ببند. تا هرگز، حتی لحظه‌ای، حتی چشم بر هم زدنی، نیرویی کارآمدتر و تواناتر از او ندانی!!

      اگر باور کنید که نباید به چیزی کمتر از بهترین قانع شوید، اگر با تمام وجودتان، با تمام ایمانتان حرکت کنید، معجزه رخ می دهد.
      خداوند افراد و شرایط جدید را به گونه ای به خدمت شما در می آورد که قدرتمندترین دولت ها و حکومت ها قادر به تامین چنین امکاناتی نیستند.

      ارسطو خلیلی فر

  3. سلام استاد خلیلی فر
    هدفم اینه که دروس مهندسی نرم افزار و سیستم عامل . پایگاه داده و شبکه کلاس های افلاین رو از شما تهیه کنم ولی هزینه بالاست خواستم بدونم کد تخفیف به من تعلق می گیرد سپاس گزارم

    1. سلام
      جهت دریافت کد تخفیف به واحد پشتیبانی بابان در تلگرام پیغام دهید، و از طرف من بگید که با شما همراهی کنند،

      baban_support@

  4. سلام استاد
    براي ازمون دكتري كامپيوتر دروس طراحي الگوريتم و ساختمان داده و پايگاه داده و سيستم عامل اياكافيه از شما تهيه كنم ؟

    1. سلام، بله، البته کتب مرجع هم بررسی کنید، سیستم عامل و پایگاه داده سیلبرشاتز

  5. سلام استاد خلیلی فر،خواستم بدونم بین گرایش نرم افزار و سیستم های چند رسانه ای و سیستم های اطلاعاتی که دانشگاه رازی داره کدوم بهتره!چون هدفم اینکه شهر خودم ادامه بدم و دانشگاه رازی این گرایشها رو داره،برای کدوم بخونم بهتره!

    1. سلام
      حتما رشته آی تی کد 1276 فقط بخون و گرایش تجارت یا چندرسانه ای یا سیستم های اطلاعاتی یا هر کدام دیگه از گرایش های آی ای، البته شهر شما اگر فقط، پس چند رسانه و سیستم اطلاعاتی، اگه کار وب علاقه داری چند رسانه و اگه پایگاه داده، که سیستم اطلاعاتی

  6. سلام ببخشید من سال پیش کتاب تهیه کردم انشارات پوران پژوهش آیا لازمه کتاب جدید تهیه کنم؟

    1. سلام
      اگر کتب ما مد نظر شماست، بله حتما چاپ جدید کتب انتشارات راهیان ارشد رو تهیه بفرمایید.

  7. سلام و عرض ادب
    استاد کسی که میخواد از مهرماه شروع کنه این تقسیم بندی ۵ درس تابستان+ ۳ درس پاییز + ۱ زمستان به چه شکل باید تغییر کنه ؟

    1. سلام
      باید پخش کنید،
      پاییز: دروس گسسته، ساختمان داده و طراحی الگوریتم، سیستم عامل و شبکه
      زمستان: هوش، پایگاه داده و مهندسی نرم افزار

      زبان و مدیریت هم از همین الان شروع کنید

      بهار هم دوران جمع بندی است

  8. سلام استاد
    میشه لطفا کارنامه قبولی بچه ها رو که در کانالتون میگذارید رتبه اشون رو هم بگید.
    ممنون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × یک =