موسسه بابان آکادمی

مشاوره کنکور ارشد کامپیوتر

برگزاری مشاوره کنکور ارشد کامپیوتر تک جلسه‌ای، هفتگی، دوهفته یکبار و ماهانه رشته مهندسی کامپیوتر، مهندسی فناوری اطلاعات و علوم کامپیوتر ویژه کنکور ارشد کام‍‍پیوتر و کنکور دکتری کامپیوتر ورودی 1404 در دروس زبان عمومی و تخصصی، سیستم عامل، پایگاه داده، شبکه‌های کامپیوتری، مهندسی نرم‌افزار، ریاضیات گسسته، ساختمان داده، طراحی الگوریتم، هوش مصنوعی، مدار منطقی، معماری کامپیوتر، نظریه زبان‌ها و ماشین‌ها، الکترونیک دیجیتال، سیگنال و سیستم، ریاضی عمومی، آمار و احتمال، اصول و مبانی مدیریت، مبانی علوم ریاضی، مبانی ماتریس‌ها و جبرخطی، مبانی آنالیز ریاضی، مبانی آنالیز عددی، مبانی احتمال، مبانی نظریه محاسبه، مبانی منطق و نظریه مجموعه‌ها.

کار ما ایجاد تغییر است، باید با مخاطبین و دانشجویان خود چنان کار کنیم که بعد از آشنایی با ما بهتر از قبل باشند.

توجه: بهترین کتاب ، بهترین کلاس و بهترین فیلم آموزشی کنکور کامپیوتر از نگاه دانشجویان و مصاحبه رتبه های برتر کنکور ارشد کامپیوتر و فناوری اطلاعات کتاب ، کلاس و فیلم آموزشی موسسه بابان است.

توجه: مهلت استفاده از طرح تخفیف زمانی موسسه بابان ویژه اردیبهشت ماه 1403 به صورت زیر است:

روز
ساعت
دقیقه
ثانیه

مشاوره استاد خلیلی فر

مشاوره انتخاب رشته کنکور ارشد کامپیوتر
قیمت اصلی ۱,۰۰۰,۰۰۰ تومان بود.قیمت فعلی ۵۰۰,۰۰۰ تومان است.
مشاوره کنکور کامپیوتر (تک جلسه ای)
قیمت اصلی ۴۰۰,۰۰۰ تومان بود.قیمت فعلی ۲۰۰,۰۰۰ تومان است.
مشاوره کنکور کامپیوتر (هفتگی)
قیمت اصلی ۲۰,۰۰۰,۰۰۰ تومان بود.قیمت فعلی ۱۰,۰۰۰,۰۰۰ تومان است.
مشاوره کنکور رشته کامپیوتر (دو هفته یکبار)
قیمت اصلی ۱۰,۰۰۰,۰۰۰ تومان بود.قیمت فعلی ۵,۰۰۰,۰۰۰ تومان است.
مشاوره کنکور مهندسی کامپیوتر (ماهانه)
قیمت اصلی ۵,۰۰۰,۰۰۰ تومان بود.قیمت فعلی ۲,۵۰۰,۰۰۰ تومان است.

توجه: برای شنیدن دیدگاه دانشجویان عزیز و مصاحبه رتبه‌های برتر کنکور ارشد کامپیوتر خانواده صمیمی بابان در قسمت نظرات مشاوره به صورت صوتی روی دکمه پلی کلیک کنید.

مشاوره حضوری و تلفنی رتبه‌های برتر کنکور کامپیوتر با استاد خلیلی‌فر

مشاوره ویدویی کنکور کامپیوتر

در اين بخش به تمامی سوالات متداولی که در زمينه مشاوره و برنامه‌ریزی برای دانشجويان رشته مهندسی کامپيوتر و مهندسی فناوري اطلاعات وجود دارد بطور کامل و بصورت ویدویی پاسخ می‌دهیم.

مشاوره صوتی کنکور کامپیوتر

در اين بخش به تمامی سوالات متداولی که در زمينه مشاوره و برنامه‌ریزی برای دانشجويان رشته مهندسی کامپيوتر و مهندسی فناوري اطلاعات وجود دارد بطور کامل و بصورت صوتی پاسخ می‌دهیم.

مشاوره کنکور ارشد کامپیوتر

مشاوره کنکور ارشد کامپیوتر در موسسه بابان آکادمی به صورت تخصصی در مقاطع کنکور ارشد کامپیوتر، کنکور ارشد آی تی و کنکور دکتری کامپیوتر با بیش از 20 سال تجربه استاد خلیلی فر به صورت حضوری و تلفنی برگزار می‌شود. که نتیجه آن 100 درصدی‌های متعدد، ساخت رتبه‌های 1 تا 10 و قبولی در دانشگاه‌های برتر کشور یعنی صنعتی شریف، تهران، صنعتی امیرکبیر، علم و صنعت، شهید بهشتی، تربیت مدرس، صنعتی خواجه نصیر الدین طوسی، صنعتی اصفهان، فردوسی مشهد و شیراز بوده است.

مشاور کنکور ارشد در حوزه کامپیوتر به عنوان یک راهنمای قوی و مفید برای داوطلبان است. در ادامه چند دلیل برای نیاز به مشاور کنکور ارشد کامپیوتر را بررسی می کنیم:

 راهنمایی در انتخاب رشته: یک مشاور کارشناسی ارشد کمک می کند تا بهترین رشته در زمینه کامپیوتر را بر اساس علایق، توانمندی ها و هدف شخصی شما شناسایی کنید.

معرفی و ثبت نام در دانشگاه ها: یک مشاورکنکور ارشد با داشتن اطلاعات کامل درباره دانشگاه ها، رشته ها و شرایط پذیرش، شما را در انتخاب دانشگاه های معتبر و ثبت نام موفق در آنها راهنمایی می کند.

برنامه ریزی و استراتژی مطالعه: مشاور کنکور ارشد می تواند برنامه ریزی مطالعه شما را بر اساس سرفصل های آزمون و زمان موجود، بهبود دهد و راهنمایی های لازم را برای تثبیت و گسترش مفاهیم کلیدی ارائه کند.

ارائه منابع و مواد آموزشی: مشاورکنکور ارشد می تواند به شما کتاب ها، جزوات و منابع مفیدی را پیشنهاد دهد تا به صورت بهینه در مطالعه و آمادگی برای آزمون کنکور ارشد کامپیوتر پیش بروید.

رفع ترس و استرس: مشاورکنکور ارشد کامپیوتر می تواند با تجربه و دانش خود شما را در مدیریت استرس و ترس‌های مرتبط با آزمون، اعتماد به نفس بیشتری بدهد. او می تواند به شما روش ها و راهکارهایی را یاد بدهد تا با موفقیت با این فشارها روبرو شوید.

همچنین، مشاور کنکور ارشد می تواند در مشاوره و راهنمایی برای حل مسائل و سوالات پیچیده کنکور کمک کند. او می تواند با توجه به تجربه خود، به شما راهکارهایی را برای حل مسائل مختلف ارائه دهد و در افزایش توانایی شما در مواجهه با سوالات سخت آزمون کمک کند.

همچنین، مشاور کنکور ارشد با تحلیل شناختی از قواعد و الگوهای آزمون کنکور ارشد کامپیوتر، می تواند به شما راهنمایی هایی برای بهبود عملکرد و بهینه سازی زمان آزمون ارائه دهد. او می تواند به شما نکات و راهکارهایی را یاد بدهد تا بهترین نتیجه را در زمان محدود ممکن بدست آورید.

در نهایت، مشاور کنکور ارشد کامپیوتر با تخصص و اطلاعات تخصصی خود، می تواند مسیر شما را در رسیدن به هدفتان یعنی پذیرش در دانشگاه مورد نظر و تحصیل در رشته دلخواهتان همراهی کند. او نقش یک منبع انگیزه و راهبر باشد که شما را در تلاش برای رسیدن به اهدافتان به سمت موفقیت هدایت می کند.

نقد و بررسی

2,520 پاسخ

  1. سلام من سال اخرمه ميخام از الان شروع كنم چجوري برنامه ريزي مناسبه شاغل هم هستم

  2. سلام استاد خلیلی فر
    آیا شما مشاوره شغلی هم میدهید؟
    برای بازار کار رشته کامپیوتر و اانتخاب بهترین گزینه و راه تو این مسیر و تعدد گرایش ها و تکنولوژی ها و زبان های برنامه نویسی

  3. سلام استاد خسته نباشید
    من تازه خدمت سربازیم تموم شده و دو سالی از فضای آکادمیک دور بودم میخواستم بدونم بنظرتون میتونم توی کنکور ارشد گرایش هوش مصنوعی رتبه خوبی بیارم که یکی از دانشگاههای تهران قبول بشم؟
    بنظرتون چ دروسی رو با توجه به گرایشی که می‌خوام برم حذف کنم؟
    بنظرتون برای منابع فیلم تهیه کنم بهتره یا کتاب؟
    ممنون میشم راهنمایی کنید

    1. سلام
      بهتره داخل بخش مشاوره سایت مشاوره رزرو کنید که کامل باهم صحبت کنیم
      اگه خواسته هوش دانشگاه های تهران دارید، چیزی نیست که بگیم میشه یا نمیشه چون پاسخ اینه که قطعا میشه و فقط باید به سمتش حرکت کنید تا بالاخره بش برسید
      قانون تکامل یعنی کم کم کم کم یاد بگیرید، اجرا کنید و نتیجه دریافت کنید.
      باید پدیده تاخیر زمانی تا اتفاق افتادن خواسته رو درک کنید؛ باور با کیفیت تر می شود تاخیر زمانی کمتر و باور بی کیفیت تر می شود تاخیر زمانی بیشتر؛ انتظار نباید داشته باشید که یه شبه همه چی رو یادبگیرید، اجرا کنید و نتیجه دریافت کنید. این با قانون خواسته و باور در تضاد است. ما باید درک کنیم فاصله خودمون رو تا اتفاق افتادن خواسته هارو، فرض کنید میخواید پیاده روی کنید از خونه تا یه مرکز خرید؛ شما درک می کنید تا اون مرکز خرید فاصله است؛ و وقتی شما شروع می کنید به حرکت کردن، دو قدم راه می رید انتظار ندارید که برسید به مقصد؛ و می دونید که با مقصد هنوز فاصله هست و باید فاصله رو طی کنید؛ و اینطور نیست که بگید دو قدم رفتم نرسیدم ای بابا برگردیم؛ یعنی میرید دوقدم از فاصله کم میشه، سه قدم از فاصله کم میشه، چهار قدم از فاصله کم میشه و در نهایت خواسته اتفاق میوفته…

      برای منابع فقط صرف خرید و ثبت نام فیلم و کلاس نیست، باید منابع نتیجه گرا تهیه نمایید

      منابع رو داخل سایت معرفی کردیم بخش کتاب ها، ترکیب فیلم و کتاب بهتره

  4. سلام استاد عزیز وقت بخیر
    من خانمی هستم متاهل، فارغ التحصیل کارشناسی نرم افزار هستم سال93
    میخوام از الان شروع کنم برای ارشد99 تجارت الکترونیک و به علت شرایط متاهل بودنم فقط یکی از دانشگاه های دولتی تهران باید قبول شم
    سالی که فارغ التحصیل شدم خیلی پیگیر کنکور بودم کتابهارو تهیه کردم اما نشد که ادامه بدم، آیا میتونم از همون کتاب های گذشته استفاده کنم؟ سال93 توی آموزشگاه فاضل شیراز کلاس طراحی الگوریتم و ساختمان استاد ابوالفضل گیلک رو شرکت کردم آیا برای ساختمان و الگوریتم میتونم از همون جزوات استفاده کنم، تغییراتی داشته یا خیر؟
    چه منابعی رو پبشنهاد میکنید بذای دروس مختلف؟

    سپاس از شما بزرگوار بی صبرانه منتظر پاسختان هستم

    1. سلام
      قطعا می تونید موفق باشید و توصیه من اینه حتما باهم مشاوره داشته باشیم

      زبان عمومی و تخصصی استاد زارع
      ریاضیات گسسته استاد گیلک
      ساختمان داده و طراحی الگوریتم استاد گیلک
      شبکه راهیان ارشد
      مهندسی نرم افزار راهیان ارشد
      سیستم عامل راهیان ارشد
      پایگاه داده راهیان ارشد
      هوش مصنوعی راهیان ارشد
      مدیریت راهیان ارشد

      حتما تلاش کنید منبع جدید تهیه کنید

      و تلگرام پیام بدید که برخی جزوات رو برای شما ارسال کنیم

  5. سلام من ميخواستم كلاسهاي آفلاين استاد خليلي فر رو كه شامل كد تخفيف هست تهيه كنم ، ولي وقتي اقدام به پرداخت ميكنم همون قيمت أصلي بدون تخفيف رو ميزنه ، بايد چيكار كنم كد تخفيف رو از كجا بيارم ؟ ترو خدا راهنمايي كنيد ، همه رو بخوام بدون تخفيف تهيه كنم ، هزينم خيلي ميره بالا

  6. سلام آقای دکتر. ممنون از راهنمایی شما.
    در مورد زبان تخصصی آیا آشنایی با زبان در حد دبیرستان کافیه ؟ یا احتیاج به سطح بالاتری از زبان هست؟

    1. سلام
      خواهش می‌کنم، سرفصل های زبان عمومی و تخصصی ۱۵ سوال زبان عمومی شامل ۱۰ سوال لغت (Vocabulary) و ۵ سوال گرامر (Cloze Test) و ۱۵ سوال زبان تخصصی درک مطلب (Reading Comprehension) است، برای زبان تخصصی درک مطلب (Reading Comprehension) نیاز به دانش لغت و گرامر دارید و البته تکنیک‌های متن خوانی که این موارد در کتاب و کلاس دکتر زارع تدریس شده است، کلاس ایشون رو توصیه می‌کنم.

  7. MarYam:
    سلام خسته نباشید
    ببخشید سوالی که برای من پیش اومده
    اگر من نتونم امسال موفق بشم و کنکور رو خوب ندم

    اگر فیلم ها رو تهیه کنم یعنی کلاس های افلاین نکته و تست رو که الان ۷۹ تومن شده

    میمونه برام که برای سال دیگه بخونم و دوباره مرور کنم؟

    یااینکه دوماه دیگه که کنکور تموم شد این فیلم ها هم از بین میره؟

  8. با سلام و خسته نباشید،من کلاسای انلاین ریاضی مهندسی رو میخواستم خواستم ببینم جناب اقای استاد گیلک ارایه دادن ریاضی مهندسی رو یا خیر؟

    1. سلام، کلاس ریاضی مهندسی ان شا الله، سال آینده برگزار می شود

  9. سلام استاد
    بینهایت تشکر بابت تدریس فوق العادتون
    من از اول ماه تمام کلاسهای افلاین جلسات اولتون رو دیدم و واقعا با جدیت شروع به خوندن واسه ارشد کردم وامیدوارم بتونم تو این زمان کم لااقل با خوندن خوب دروسی که شما تدریس کردید به هدفم نزدیک بشم
    لطفا بنده را راهنمایی کنید

    1. سلام
      خوشحالم که شاد و موفق هستید، کمکی بود هستم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفده + 1 =