موسسه بابان آکادمی

نحوه شکل گیری خواسته ها

موسسه بابان
6 دیدگاه
نحوه شکل گیری خواسته ها

نحوه شکل گیری خواسته ها

نحوه شکل گیری خواسته ها و شروع همه‌ی دستاوردهای بزرگ بشری با یک آرزو، یک هدف، یک خواسته و یک ایده‌ی ساده بوده که روزی فردی رسیدن به آن هدف و به تحقق پیوستن آنرا باور کرده است، روزی فردی خودش، آرزویش و توانمندی‌هایی را که خداوند در وجودش نهاده را جدی گرفته و باور کرده است و این ایمان  موجب شده تا قدمی برای عملی شدن ایده‌اش بردارد.

من معتقدم خداوند، قبل از اینکه آرزویی را در دل ما شکل دهد، امکان به تحقق رساندن آنرا در ما بوجود می آورد، فقط کافی است قوانین خداوند را درک کنیم و متعهد شویم که تمامی آن قوانین را در زندگی‌مان عملی کنیم.

مهم نیست هدفتان چقدر بزرگ است، فقط کافی است خودتان را باور کنید، کافی است بپذیرید که این هدف یک رویای دور از دسترس نیست، فقط کافی است با درک قوانین راه تبدیل این رویا به واقعیت (نحوه شکل‌گیری خواسته هایتان) را دانسته و با خواسته‌تان هم مسیر شوید، زیرا وقتی در مسیر اهدافتان قرار می‌گیرید، راه کارها و الهاماتی برای عملی ساختن و به تحقق پیوستن هدف‌تان از راه می‌رسد و شما قدم به قدم در مسیر رسیدن به خواسته هدایت و حمایت می‌شوید.

وقتی عملکرد جهان را یاد می‌گیریم، خداوند را بی‌نهایت رزاق، بخشنده و هدایتگر می‌یابیم. و وقتی تصمیم می‌گیریم فقط و فقط در راستای این قوانین قدم برداریم، دیگر اهدافمان برای‌مان رویایی دور از دسترس نیست، بلکه از راه‌های کاملا طبیعی و بدیهی به خواسته‌هایمان می‌رسیم.

جهان بزرگترین پاداش‌هایش را به افرادی می‌بخشد که با جدی گرفتن رویا‌های‌شان‌، بیشترین گسترش را ایجاد می‌کنند.

نحوه شکل‌گیری خواسته ها چگونه است؟ چه خواسته‌هایی از قلبت عبور کرده است؟ کجا گفته‌ای که یعنی می‌شود منم فلان موقعیت، ثروت، سلامتی و رابطه را داشته باشم؟

وقتی این لیست را در ذهنت مرور می‌کنی، متوجه می‌شوی خواسته‌هایی هستند که از طریق مشاهده، مصاحبت و گفتگو با دوستان و آشنایان در وجودت شکل گرفته است. تا شما نیز بخواهی این خواسته‌ها را تجربه کنی.

اغلب خواسته‌ها و آرزوهای ما زمانی شکل می‌گیرد که پی می‌بریم، اصولا آن خواسته‌ها وجود خارجی دارند و حتی افرادی زیادی آن خواسته‌ها را دارند. خیلی وقت‌ها با امکانات و نعمت‌هایی مواجه شده‌ایم که تا قبل از دیدنشان، هیچ ایده‌ای درباره‌ی وجود آنها نداشتیم. اما به محض مواجهه با آنها و مشاهده آدم‌هایی که از آن نعمت‌ها بهره‌مند هستند، آن خواسته در وجود ما نیز شکل می‌گیرد.

این فرایند جهان برای شناساندن خواسته های‌مان به ماست.

شکل‌گیری خواسته‌ها از طریق مشاهده، مصاحبت و گفتگو با دوستان و آشنایان، استانداردهای زندگیت را بالاتر می‌برد تا شما نیز بخواهی که چنین کیفیتی از زندگی را تجربه کنی، زیرا تا خواسته‌ای شکل نگیرد، راهی به سمت تجربه اش نداری.

تحقق خواسته‌ها قدم‌های ساده‌ای دارد:

قدم اول: خواسته‌‌ای واضح و مشخص (عشق و علاقه)

قدم دوم: تمرکز (تمام زمان و انرژی)

قدم سوم: ساخت باورهای باکیفیت هماهنگ با خواسته‌

بعضی وقت‌ها فقط به خودت باید باور داشته باشی، به هیچ چیز نمی‌تونی برسی اگر از ابتدا باورش نکنی، برای دیدن اهدافت باید ابتدا رویاهات رو باور کنی، گاهی اوقات آسون‌ترین و بهترین راه برای رسیدن به چیزی که میخوای دست به عمل زدنه، برداشتن اولین قدمه.

مهم نیست چی می‌خوای، با عملگرا بودن و باور داشتن قطعا بش می‌رسی، مهم نیست تو چه شرایطی بزرگ شدی و به شما گفتند چطور فکر کن، از امروز توانایی‌هاتو باور کن، همه تقریبا می دونن چی می خوان ولی چند نفر دست به عمل می زنند، می‌روند دنبال خواسته هاشونو اونارو بدست میارن بقیه بیرون گود می‌ایستند، صبر می‌کنند، شک می‌‌کنند، به خودشون میگن نمی‌تونن و هزار تا دلیل میارن که ثابت کنند نمی‌تونن.

روی این تمرکز کن که چقدر زندگیت زیباتر می‌شد اگه باورهای مثبت داشتی و به هر چیزی که می‌خواستی می‌رسیدی، موفقیت با تنها انجام یک کار بزرگ به دست نمیاد، موفقیت حاصل کارهای مثبت کوچکی است که هر روز انجام می‌دی، این کارهای مثبت کوچک است که تو رو در مسیر موفقیت قرار می‌ده، اگه باور داشته باشی که می‌تونی، چیزهای خارق العاده‌ای برات اتفاق می‌افته، اگه باور داشته باشی مغزت تمام تلاششو میکنه که باور تو اتفاق بیفته، باور کن که می‌تونی، برای بدست آوردنش سخت تلاش کن و در نهایت خدا اونو برات کنار می‌ذاره، باور کن که می‌تونی.

همه ما تو روز زمان یکسانی داریم، پس هر کاری که بقیه انجام دادن و به موفقیت رسیدن تو هم می‌تونی انجام بدی، گاندی یه حرف خیلی قشنگی می‌زنه، می‌گه انسان محصول باورهای خودشه، اگه دائم به خودت بگی کاری رو نمی تونی انجام بدی، احتمال انجام دادن اون کار رو به صفر خواهی رسوند، اما در عوض اگه به توانایی‌هات تو انجام اون کار باور داشته باشی، با مهارت آموزی اون کار رو قطعا به انجام خواهی رسوند، حتی اگر در ابتدا انجام اون فعالیت غیرممکن به نظر برسه.

رزرو مشاوره کنکور ارشد مهندسی کامپیوتر

جامع ترین منابع و خرید کتاب کنکور ارشد مهندسی کامپیوتر 1403

همچنین هر گونه سوالی در مورد کلاس‌های آنلاین و آفلاین کنکور کامپیوتر ، آی تی و علوم کامپیوتر در مقاطع ارشد و دکتری و یا رزرو مشاوره تک جلسه‌ای حضوری یا تلفنی با استاد خلیلی فر دارید می‌توانید به روش‌های زیر از تیم پشتیبانی بابان بپرسید:

آی دی تلگرام تیم پشتیبانی بابان:  Baban_Support@

تلفن موسسه بابان:  02177973459

در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید

جدیدترین محصولات
قیمت اصلی ۱,۰۰۰,۰۰۰ تومان بود.قیمت فعلی ۵۰۰,۰۰۰ تومان است.
قیمت اصلی ۱,۰۰۰,۰۰۰ تومان بود.قیمت فعلی ۵۰۰,۰۰۰ تومان است.
قیمت اصلی ۱,۰۰۰,۰۰۰ تومان بود.قیمت فعلی ۵۰۰,۰۰۰ تومان است.
نقد و بررسی

6 پاسخ

  1. سلام استاد گرامی
    در عالم درون من هم این رخ داد که منم می تونم اینجوری بشم… خواسته های منم شکل گرفتن که به لطف خداوند قدم به قدم توسط شما دارم هدایت و حمایت می شم تا اینکه من بلاخره به خواسته هام برسم…
    بی نهایت سپاس از این همه معرفت و حس های خوب …
    ازهمه عزیزانی که این ویدئو را تماشا کردید خواهشمندم در صورت تمایل با ذکر صلوات برای سلامتی این استاد بزرگوار و همه همراهان محترمشان دعا کنند.

    1. سلام عزیز دلم
      خیلی خیلی پیام شما زیبا و قدرتمند بود
      بابت درک شما از قوانین بسیار بسیار تبریک می‌گم
      شما به دقت متوجه لغات هدایت و حمایت شدید
      بهترینم بدان که همه ماجرا از شکل گرفتن خواسته شروع می شود، اینکه اگه خواسته ای در قلبت شکل بگیرد و بگی یعنی میشه منم این شکلی بشم، اون موقع هست که تمام جهان بسیج می شن تا شما رو به خواسته ات برسونن

      از محبت شما بسیار بسیار سپاسگزارم

  2. سلام و خداقوت
    عالی هست مثل همه متن ها و ویدئوهایی که زحمت میکشید در کانال قرار میدهید.
    استاد لطفا در مورد قوانین بیشتر صحبت کنید، قوانینی که میفرمایید درک کردید.
    ممنون میشم.⚘⚘⚘

    1. سلام
      ممنون از محبت شما، خواهش می کنم، بله حتما داخل همین سایت متن و ویدیو قرار می دیم

  3. سلام استاد عزیز بسیار عالی و مورد توجه بود زنده باشید و سربلند مثل همیشه بدرخشید

    1. سلام
      ممنون از محبت شما،
      تحقق خواسته‌ها قدم‌های ساده‌ای دارد:

      قدم اول: خواسته‌‌ای واضح و مشخص (عشق و علاقه)

      قدم دوم: تمرکز (تمام زمان و انرژی)

      قدم سوم: ساخت باورهای باکیفیت هماهنگ با خواسته‌

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ده + 9 =